terug naar huis.... - Reisverslag uit Rotterdam, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu terug naar huis.... - Reisverslag uit Rotterdam, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu

terug naar huis....

Door: irmaviola

21 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Rotterdam

donderdag 19-8:
Het vliegtuig vertrekt om 8.25u. (met een tussenstop in Atlanta) dus we moeten vroeg op. Het uiteindelijk vertrekken is even lastig, omdat én de GPS 'mevrouw' de rental cars niet helemaal kan vinden (lastig ook in het donker...) én we de koffers na de incheck bij een computer toch niet mee hadden ingechecked (moesten nu plotseling toch een 1 invullen ipv een 0) én het vliegtuig keerde vlak voor de start nog even terug omdat hij de motor niet goed gestart kreeg (???) Tenslotte lukte dit toch wel en gingen we met vertraging op weg wat bij het overstappen er wel voor zorgde dat we erg stevig moesten doorstappen om de verbinding te halen. (groot vliegveld Atlanta !!) Het vertrek van het vliegveld viel tegelijk met het begin van mijn 50 ste verjaardag (symbolisch :-))Bij aankomst in Brussel leken we even alle verloren gegane tijd te hebben ingehaald, maar dat werd ruimschoots hersteld doordat het eindeloos (wel 70 minuten) duurde voordat de koffers er waren. Toch even spannend want je weet niet of ze ook het goede vliegtuig hebben kunnen vinden bij de overstap. Zou toch erg jammer zijn van al het shoppen.
Het transferbusje naar onze eigen auto kwam bijzonder snel en toen restte nog het ritje naar Rotterdam. Daar aangekomen was het zowaar hartstikke mooi weer en hebben we na een lunch met bruine boterhammen en kaas (joepie !) het bed opgezocht voor een korte brake. We sluiten deze geweldige vakantie af met een etentje bij de Mexicaan ook een beetje ter ere van mijn verjaardag. Het was geweldig !!