4e dag New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu 4e dag New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu

4e dag New York

Door: Irma

26 Juli 2019 | Verenigde Staten, New York

Met de metro naar Gugenheim amuseum. Blijft een bijzonder gebouw. Dit keer naast de klassiekers ook wat leuke nieuwe stukken gezien. We willen eerst terug naar de MET, maar besluiten wel genoeg kunst te hebben gezien.
Door naar Rockefeller en daar de nieuwe winkel van FAO Schwatz, een speelgoedwinkel bekeken. Nog steeds met grote 'voet' piano op de bovenste verdieping en veel opgewonden kinderen door al het spelplezier dat wordt versterkt door de jonge medewerkers die daar staan te spelen. De Lego winkel verderop is ook leuk, met supergrote Lego voorbeelden. Joop gaat voor een StarWars exemplaar ;-)
Door naar Hudson Bay om de Cirkel line, een rondvaart op de Hudson,te doen. Maar het is er erg heet. Dit trekken we niet. Wel een mooi niet kunstwerk met heel veel trappen gezien en er wordt volop gebouwd in de buurt!
We zien ons hotel in de verte liggen en besluiten terug te lopen en even af te koelen met een litertje cola bij de Mac...