Charleston 2 - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu Charleston 2 - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu

Charleston 2

Door: Irma

12 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Charleston

We huren fietsen omdat de afstanden hier groot zijn en de temperatuur samen met de luchtvochtigheid hoog. Langs de rand van de kade met de boten, de brug en de palmbomen is het uitzicht mooi. Ook de houten huisjes spreken tot de verbeelding hoewel er in het midden van Charleston wel ook hele kleine barakken staan met vooral grote groepen donkere bewoners. We gaan nog een keer naar de market, waar nu gedeeltelijk andere kraampjes staan (maar niet meer mijn lucky penny!) en scoren wat souvenirs voor de katverzorgers.
De lunch eten we in een parkje en na de supermarkt voor aanvullende boodschappen zijn we zo doorgezweten dat we naar het hotel terug gaan.
Eenmaal afgekoeld brengen we de fietsen terug en drinken onderweg naar het hotel nog een biertje. Opvallend zijn hier de Frozen drankjes uit een machine (oa Captein Morgan=rum met amaretto en Fro Ho, iets met gin)