Kissimmee, Orlando - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu Kissimmee, Orlando - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu

Kissimmee, Orlando

Door: Irma

15 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Kissimmee

We gaan op weg naar Orlando waarbij we onderweg een museum bezoeken met werken van Tiffany, the Charles Hosmer Morse Museum of American Art. Hier is heel veel glas in lood kunst te zien gemaakt in Art Niveau stijl. Veel lampen, sieraden en ramen en het is echt prachtig en sfeervol weer gegeven.
Als we buiten komen regent het stevig en komen we in de file rondom Orlando. Dit geeft wel de gelegenheid enkele van de gigantische attracties te zien van de pretparken daar.
We logeren ten zuiden van Orlando in Kissimmee in een complex met de grootste binnentuin en zwembad tot nu toe. Helaas knapt het weer niet echt op en zijn de voorspellingen de komende dagen ook niet best. We moeten even kijken hoe we dit de komende dagen gaan aanpakken. Misschien morgen een Everglade boottocht plannen.