Kissimmee 2 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu Kissimmee 2 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu

Kissimmee 2

Door: Irma

17 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Kissimmee

Hoewel de weersvoorspellingen slecht waren blijkt het in de ochtend mee te vallen. We tracteren onszelf eerst op het ons inmiddels bekende pancakes ontbijt bij de Ihop en bezoeken nog even een factory store van Nike waar ik gympen scoor. Daarna gaan we naar Wild Florida Airboats and Gator Park. Helaas zijn de boottochten die dag al volgeboekt, ook omdat ze ivm de weersvoorspellingen later op de middag niet varen. Wel kunnen we reserveren voor morgenochtend en mogen dan vandaag het park bezoeken. Hoewel het een klein park is is er genoeg te zien. Een mooi stukje swamp met oude cipressen die met hun wortelpunten boven het water uitsteken, kleurrijke vogels en een demonstratie van verschillende spannende dieren (oa een hele grote slang en een krokodil) die heel dichtbij aan het publiek getoond worden. Ook is er een groot meer met troebel water met heel veel krokodillen. Hoe langer je kijkt hoe meer je er ziet (eerst de ogen en dan de rest)
Ondertussen horen we wat airboten wegvaren en dat maakt een enorm lawaai, het schijnt dat je daar ook koptelefoons voor op krijgt gedurende de tocht.
Terug naar het hotel regent het even en gaan we nog een keer langs een outlet waar ik slaag voor een paar nieuwe New Balance (die ik nu heb beginnen gaten te vertonen van het lopen) en Joop koopt korte broeken (ook die vallen nu uit elkaar) en Nike schoenen. In een Irish Pub die we daar ook ontdekken eten we fish en chips. Dat is in de Irish Pubs hier een aanrader!