dagje strand Rockport - Reisverslag uit Rockport, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu dagje strand Rockport - Reisverslag uit Rockport, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu

dagje strand Rockport

Door: irmaviola

01 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Rockport

Zondag 1-8:
Vandaag is het plan een dagje bij te tanken aan het strand. We besluiten naar de ‘North Shore’ te rijden op zoek naar een rustig strandje. Dit blijkt lastiger dan gedacht, vooral om een goede parkeerplaats voor de auto te vinden. Uiteindelijk komen we terecht in Rockport, waar het na veel rondrijden toch lukt om de auto kwijt te raken. Na een verkleedpartij in de auto kunnen we eindelijk rusten op een klein strandje, waar het water alleen zo koud blijkt te zijn dat alleen Kwint en ik ons wagen aan een kortdurende zwempartij. Maar de temperatuur is ook dusdanig gedaald dat veel afkoelen niet echt nodig is. Na een kleurtje opgedaan te hebben reizen we weer terug naar Salem om daar in het restaurantje van 2 dagen geleden lekker buiten te gaan eten. (dit is beter dan binnen waar werkelijk op iedere centimeter een megascherm aan de muur hangt met televisiebeelden).