extra dagje New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu extra dagje New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu

extra dagje New York

Door: irmaviola

04 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Woensdag 4-8:
We hebben nu dus ineens een dagje extra omgeving New York en dat gebruiken we om naar Coney Island te gaan. Een groot strand met een soort kermisachtige attracties en een beetje ‘vergane glorie’ maar we doen er wel een aardig kleurtje op. We besluiten daarna nog één keertje te gaan eten bij ons favoriete restaurantje bij Central Park van de eerste week van ons verblijf. Als we de metro uit komen overvalt ons de drukte van New York opnieuw. Dit went echt niet ! De temperatuur in de stad werkt daar ook niet echt aan mee, het is weer flink heet. We zoeken daarom nog even verkoeling in Central Park met een boekje op een bankje.
Terug naar het hotel levert het vervoer met de metro heen en weer naar de stad wat kleine problemen op, ondanks de hulp van lokale stationsbegeleiders. Maar uiteindelijk komen we via metro, Airtrain en shuttle busje toch weer prima terug bij ons hotel. Tijd om alles weer in zo weinig mogelijk koffers te proppen voor onze volgende vlucht.