op weg naar oostkust - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu op weg naar oostkust - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van irmaviola - WaarBenJij.nu

op weg naar oostkust

Door: irmaviola

05 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Donderdag 5-8:
We worden door een vrij woest rijdende chauffeur (zelfs de airco geef daarbij water over, bléh) met het shuttlebusje van het hotel naar het vliegveld gebracht. Omdat we nu een binnenlandse vlucht hebben is de controle wat minder uitgebreid. (Joop probeerde nog wel een flesje water dat per ongeluk in zijn rugzak was blijven zitten door de douane te smokkelen, maar dat is niet gelukt). De vlucht duurt 6 uur, is vrij saai omdat we ook niet bezig gehouden worden met allerlei etenswaar, maar we winnen er wel weer 3 uur mee. Het tijdsverschil met Nederland is nu dus 9 uur vroeger !
De auto die we aanvankelijk bij de verhuur toebedeeld krijgen is dusdanig klein dat de bagage er echt niet in past, dus kiezen we toch voor een upgrade naar een duurdere versie, nml onze vertrouwde Dodge. Een zilveren dit keer.
Het hotel in Los Angelos kunnen we gemakkelijk vinden dmv de GPS, maar is een beetje een matig gebeuren met een zwembad waar je net je grote teen in kunt laten zwemmen. Bovendien een buitenbad en tot onze verrassing is het hier helemaal niet warm ! Het is zo’n 20 graden en dat zijn we niet meer gewend, dus we gaan op zoek naar onze vestjes